در CES 2012 چه گذشت؟
 
بازی های رایانه ای AA77

امسال نیز مانند سال های گذشته، نمایشگاه CES در لاس وگاس آمریکا برگزار شد و کمپانی های مختلف، تکنولوژی ها و دستاوردهای جدیدشان را به نمایش گذاشتند. کمپانی هایی مانند Samsung ،Toshiba ،Sharp ،Google، Mercedes Benz ،LG ،HTC ،Nokia و... با دست پر به این نمایشگاه آمدند و محصولاتشان را که در آن ها از تکنولوژی های بسیار جدیدی استفاده شده، به نمایش درآوردند. گوشی های جدید Nokia ،HTC ،Samsung و Ultrabookهای جدید از کمپانی های مختلفی مانند Lenovo ،HP و... تلویزیون های جدید Sony و تلویزیون های 4K و 8K کمپانی Samsung و Sharp و... در این نمایشگاه اکثر بازدیدکنندگان به سمت خودشان جذب کرده اند. در کنار این موارد، دو کمپانی Microsoft و Sony نیز کنفرانسی برگزار کردند و در آن برخی از دستاوردهایشان را به نمایش گذاشتند.

کنفرانس Sony

Sony در کنفرانس نمایشگاه CES 2012 چند سرویس جدید را معرفی کرد. این کمپانی کنفرانسش را با PlayStation Vita شروع کرد و اعلام کرد که این کنسول در ژاپن بیش از 500 هزار واحد فروش داشته و همچنین در طول فصل تعطیلات، بیش از 6.5 میلیون محصول تحت نام PlayStation را به فروش رسانده است. در ادامه، Sony سرویس های Netflix و Music Unlimited را برای Vita معرفی کرد. همچنین امکان جدیدی به نام PlayMemories Online نیز معرفی شد که یک سرویس Cloud Base است و به وسیله آن می توان عکس و فیلم به اشتراک گذاشت.

این سیستم برای PS3 راه اندازی شده است. سپس نوبت به بخش تلفن های همراه رسید. Sony پس از جدا شدن از Ericsson گوشی هایی را با نام Sony وارد بازار می کند. این کمپانی گوشی Xperia Ion را معرفی کرد که از شبکه AT&T پشتیبانی می کند و در بهار امسال راهی بازار می شود. گوشی دیگری به نام Xperia S نیز به نمایش درآمد. بعد از این برنامه، عینک های 3D جدیدی به نمایش درآمدند که از Titanium ساخته شده اند. همچنین مدل های جدیدی از تلویزیون های Bravia نیز معرفی شدند که اطلاعات بیشتر درباره آن ها را می توانید در این لینک بدست بیاورید.

در ادامه، کنترل دیجیتالی جدیدی به نمایش درآمد که دارای 3axis Motion Sensor است که به وسیله آن می توان بازی های موجود روی Android Marketplace را کنترل کرد. سپس دوربین جدیدی معرفی شد که دارای یکProjector  داخلی است و این امکان را فراهم می کند که کاربران عکس هایی را به طول 100 اینچ تهیه کنند. در ادامه یک Blu-ray Player جدید معرفی شد که از تلویزیون های 4K پشتیبانی می کند. در این کنفرانس، قابلیت های جدیدی مثل نمایش فیلم های HD برای Bloggie Live معرفی شدند. پس از آن، درباره Sony 3D Centerهای جدیدی صحبت شد که به زودی در نقاط مختلف راه اندازی می شوند. هاوارد استینگر (Howard Stringer) از Sony اعلام کرد که یکی از این فروشگاه ها در هاوایی خواهد بود.

کنفرانس Microsoft

Microsoft امسال آخرین کنفرانسش را در نمایشگاه CES 2012 برگزار کرد و همان طور که قبلاً اعلام کرده بود، هیچ خبر مهمی را در این کنفرانس منتشر نکرد. این کمپانی برنامه اش را با صحبت درباره Windows Phone  شروع کرد و امکانات جدیدی که به Interface آن اضافه شده را به نمایش درآورد. سپس مشخص شد که SmartPhone جدید Nokia که Lumia 710 نام دارد، در 11 ژانویه راهی بازار آمریکا می شود. همچنین مشخص شد که گوشی Lumia 800 چند ماه دیگر راهی بازار می شود. در ادامه Microsoft گوشی Lumia 900 را نیز به نمایش درآورد که از سیستم WP بهره می برد.

پس از معرفی گوشی های Nokia نوبت به کمپانی HTC رسید که گوشی HTC Titan II را معرفی کند. این گوشی برای سیستم های AT&T 4G و شبکه LTE عرضه می شود و دارای دوربین 16 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 4.7 اینچی OLED خواهد بود. نوبت به PC رسید و Microsoft اعلام کرد که بیش از 1.3 میلیارد دستگاه در بازار وجود دارند که از سیستم های Windows استفاده می کنند و بسیاری از آن ها به سمت Windows 8 خواهند رفت. Windows 8 به صورتی طراحی شده که به وسیله آن بتوان هم به صورت لمسی و هم با ماوس و کیبورد کار کرد. Microsoft قابلیت Picture Password را برای این سیستم عامل به نمایش درآورد که به وسیله آن می توان از ورود افراد ناشناس به سیستم جلوگیری کرد.

همچنین نمایی از Interface این سیستم عامل به نمایش درآمد که شباهت زیادی به WP7 و Dashboard جدید Xbox دارد. طراحی Metro به شکل خوبی برای Windows 8 نمایش داده شده است. در ادامه فروشگاه Windows Store رونمایی شد و برنامه های مختلفی روی آن معرفی شد. این فروشگاه از ماه فبریه به صورت جهانی بازگشایی می شود و از تمام زبان ها پشتیبانی می کند. همچنین مشخص شد که یک نسخه Developer دیگر از Windows 8 در اواخر ماه فبریه عرضه خواهد شد. استیو بالمر (Steve Ballmer) رئیس کمپانی Microsoft به این موضوع اشاره کرد که Windows 7 موفق ترین سیستم عامل بوده و همین مسئله باعث شده که بسیاری از کاربران منتظر Windows 8 باشند. در ادامه این کنفرانس، صحبت ها به سمت Xbox 360 رفت.

Microsoft اعلام کرد که Xbox 360 تا کنون بیش از 66 میلیون واحد در سرتاسر دنیا فروش داشته و بیش از 40 میلیون کاربر در شبکه Xbox Live عضو هستند. این کمپانی اعلام کرد که تا این لحظه 18 میلیون واحد از کنترلر Kinect را راهی بازار کرده است. در ادامه دمویی به نمایش درآمد که برنامه های آینده و شبکه های جدیدی که قرار است برای Xbox Live عرضه شوند را به نمایش درآورد. شبکه هایی مانند Verizon FiOS با 26 کانال مختلف از جمله برنامه های جدیدی هستند که برای XBL منتشر خواهند شد. همچنین قرارداد همکاری ای میان MS و FOX TV بسته شده که سریال های تلویزیونی ای مانند Fringe ،Family Guy و... از شبکه XBL نیز پخش شوند. سپس قابلیت جدید Kinect نمایش داده شد که به وسیله آن می شد برنامه های مختلف روی تلویزیون را کنترل کرد. Microsoft اعلام کرد که در تاریخ 1 فبریه، Kinect برای PC عرضه می شود و 200 کمپانی مختلف مانند Toyota و American Express از آن پشتیبانی می کنند.



نظرات شما عزیزان:

رادین
ساعت22:28---2 بهمن 1390
سلام وبلاگ خوبی داری اگه مایلی منو لینک و بعد به وبلاگم بیا تا لینکت کنم.

ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.